17/8/08

«EL QUE HA DE TENIR MÉS PES ÉS LA IMPLICACIÓ DELS PROFESSIONALS.- ÀNGELS MORALES .DIRECTORA DE L'HOSPITAL TRUETA

La UCE, universitat catalana d’estiu, continua viva. 40 anys d’existència!!
Cada dia molt actes i conferències en format de temps escolar, o sigui de 9 a 11h , de 11h a 1h del migdia , de 3h a 5h, i el comparat a extraescolars de 5h a 7h amb fòrums, presentacions de llibres. El vespre cinema o música a la plaça.
És un goig tornar a Prada any darrera any , tot i que una vegada hi ets sempre penses que hi ha poca gent jove.
Miro el programa i hi ha diversitat de temes . Sembla atractiu per a molta gent. Per exemple mai m’havia adonat que hi havia unes xerrades d’economia, d’empreses, de treball. La meva amiga em diu que cada any hi eren. Curiós, pensant-hi bé crec que la diversitat d’interessos, fins i tot, per a una mateixa persona, a diferents èpoques de la vida s’hi reflecteixen: ciències mediambientals,antropologia, política,filosofia, economia,física, tecnologia, ciències de la salut, arquitectura,història,història de l’art... Exposicions. Aquest any, val la pena la del “40 anys d’escola d’estiu” i la d’en Pau Casals.
El vespre Lax en Busto ,feia temps que no els escoltava en directe i quina casualitat demà el teatre de guerrilla: Fum. Qué bé!Ja els gaudiré a Torroella la propera setmana durant la festa major.

I així se m’acaben les tres setmanes de vacances d’estiu! Demà torno al treball, què hi farem!Tinc la sort d’haver escollit la feina que faig i la sort de gaudir-ne molt, ja que, per mi, és, cada dia,un repte de millora personal, professional i social.
De tota manera, el darrer dia de vacances sempre em ve al cap aquella frase de treballar per viure o viure per treballar? Com ho veieu? Per mi, treballar per viure!!!

3 comentaris:

zel ha dit...

Sí, però no es pot viure sense treballar, si més no els tristos mortals de a peu...
Saps una cosa? Vaig trobar una nòmina de l'any 2002, que passava pessetes a euros. I saps què? sis anys més tard cobro exactament (he mirat els nets en totes dues nòmines, eh? doncs cobro 200 euros més!!! I la vida s'ha apujat un 300% quedant-me curta! Jollons, no pot ser, perquè al final, has de viure per treballar per poder satisfer les demandes del viure, comptant que no fem res de l'altre món!!!

Anònim ha dit...

Noia , si cobres 200 € més pots estar molt satisfeta i més et diré tu deus ser dels privilegiats perquè som molts els que estem a la ratlla dels 1000 € i t'asseguro que a nosaltres no ens pugen 200€ , la puja és un 3%,i un 4% si estem de sort .Així que un 4 de 800 són 32 € per tant 832 € i això estan molt de sort.Normalment aquests anys ens apujaven un 2% i gràcies i això fent aturades de tant en tant.Dels empresaris el millor penjat.

Anònim ha dit...

Avui que estic desvetllada he decidit navegar una mica per la bloggosfera... Bé, a tu se t'acaben les vacances (per cert, encara no hem quedat...) però a mí només em queden dues setmanes, als que som del món educatiu normalment no ens entenen i a vegades ens fan d'avergonyir...però només de pensar-hi ja em poso de mal humor! Desitjaria que tothom pogués gaudir de les merescudes vacances que tenim nosaltres, no tothom faria el que fem.... I ja veus, sempre se'ns fan curtes... però tampoc podria viure sense treballar, totalment d'acord amb la Zel, (que per cert, no hem tornat a coincidir a la platja...) i el nostre sou no és cap meravella!!!... ens permet viure dignament però també hem d'anar amb compte!
Bé, estic esperant la Festa Major com a comiat de l'estiu i moment de retrobar a moltes persones estimades!