17/9/08

ELS VIATGES TENEN CAPÍTOLS QUE RECORDEM AMB GUIÓ I FOTO. TRINI MILÁN.ANTROPÒLOG.PERIODISTA


Ha començat el període obert de les votacions dels premis blocs de Catalunya.

Els Premis Blocs Catalunya 2008 pretenen prestigiar, divulgar i fomentar els blocs en català a la xarxa, essent el referent català en l'escriptura en bloc a tota la xarxa, cobrint així la demanda de molts blocaires, donant més visibilitat al català a Internet, una eina de promoció i innovació que cal promoure.
Els premis blocs els organitza STIC.cat, i va ser l’ Eduard Batlle qui em va introduir en el projecte. L’Eduard , és dels promotors i hi ha posat tot l' interès i entusiasme per aconseguir que la idea es converteixi en un projecte real de gran qualitat.

Hi ha 556 blocs inscrits, el que supera totes les expectatives que es preveien en un inici .
Jo també hi estic inscrita.
Si em voleu votar aquest és el link, només cal clicar i escriure el vostre correu electrònic.



Jejeje! Fer-ne propaganda és legal ,oi?

De tota manera, com en l'esport el més important és participar-hi!!

El lliurament dels Premis tindrà lloc el divendres 10 d'octubre de 2008, a l'Auditori –Palau de congressos de Girona. Llàstima que per un tema de feina no hi podré assistir però espero que vagi bé i segur que el proper any hi torno a participar!!!!

4 comentaris:

David de las Heras ha dit...

a canvi que em votis xdddd fes propaganda.

Eduard Batlle ha dit...

Gràcies sempre, Dolors.

zel ha dit...

Jo també hi sóc i no he posat l'enllaç, em fa vergonya...

Quan anem a sopar???????

Anònim ha dit...

com més bloqs en català millor. Jo era m'estic mirant el quadern de viatges de la UOC que parlar de viatges, concursos fotogràfics , també pots dir les teves anecdotes i altres vivències que tu creguis.